2009. november 15., vasárnap

Nem történt semmi különös, próbáltunk minden héten

Az elmúlt hetekben egyszerű próbák voltak.
Október 17.-én Szirmán.
Október 24.-én Nagyúton.
Október 31.-én Szirmán.
November 1.-én Szirmán.
November 14.-én Nagyúton. Ekkor kürttanár segítségével gyakoroltunk részben a karácsonyi koncertekre, részben az újabb darabokat, mint a Gloria excelsis deo, és a Die schöpfungból az egyik tétel.
Jövőhéten Telkibányán leszünk, vagy Szirmán.

Úgy néz ki december 12.-én Abaújszántón, 19.-én Bélapátfalván zenélünk majd este, de ez a terv még igen képlékeny.

2 megjegyzés:

  1. Amatőr Kamaraegyüttesek Találkozója!
    2010. augusztus 26-28 között várjuk Bánkra azokat az amatőr kamaraegyütteseket, akik szívesen részt vennének egy közös táborozáson, koncertezésen és versenyen.
    Részletes információ: www.fuvallat.com/kamarahang

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés